چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۳۹ ب.ظ
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه
توضیحات. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده فنی مهندسی گروه مدیریت صنعتی (تولید) عنوان: ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی مورد شرکت های بیمه شهرستان بروجن. چکیده اکنون که در اقتصاد جهانی، مشتریان بقایشرکت را رقم می زنند، شرکت ها دیگر نمی توانند به ...
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکتهای بیمه - فایل فولدر
Nov 12, 2017 - ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکتهای بیمه: شرح مختصر: در این بخش پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده فنی. مهندسی گروه مدیریت تولیدصنعتی (تولید) با عنوان. ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکتهای بیمه با. استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی (مورد: شرکتهای بیمه شهرستان بروجن) در ۸۵ ...
[PDF]اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل ﮐﺎﻧﻮ ﺑﺎ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺗ - همایش بیمه و توسعه
1. ﺗﻌﯿﯿﻦ و ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪی. ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. ﺑﺎ. اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل ﮐﺎﻧﻮ. ﻣﻬﺪی ﮔُﻬﺮی. ﻣﺴﺌﻮل ﺑﺎﺟﻪ ﺑﺎﻧﮑﺪاری ﺷﺮﮐﺘﯽ. E-mail:Mgohari1980@ yahoo.Com. واژه ﻫﺎی ﮐﻠﯿﺪی. : ﻋﻮاﻣﻞ اﺳﺎﺳﯽ، ﻋﻤﻠﮑﺮدی، اﻧﮕﯿﺰﺷﯽ، ﻣﺪل ﮐﺎﻧﻮ. ﭼﮑﯿﺪه. : ﻫﺮ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﻮﻓﻘﯽ ﻣ. ﺎﯾﻞ اﺳﺖ ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ را اراﺋﻪ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ رﺿ. ﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ر. ا ﻓـﺮاﻫﻢ ﺳـﺎز .د. ﺷـﺮﮐﺘﻬﺎ وﻣﺆﺳﺴـﺎت ﻧﻤـﯽ. ﺗﻮاﻧﻨﺪ اﻫﺪاف اﺳﺎﺳﯽ ﮐﺎر ﺧﻮد را ﻧﻈﯿﺮ دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻣﺰﯾﺖ رﻗﺎﺑﺘﯽ ﯾﺎ اﯾﺠﺎد ﺳﻮد را ...
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با استفاده از ...
اکنون که در اقتصاد جهانی، مشتریان بقای شرکت را رقم می زنند، شرکت ها دیگر نمی توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی توجه باشند. آن ها باید همه فعالیت ها و توانمندی های خود را متوجه رضایت مشتری کنند. میزان رضایت مشتری، موفقیت یا شکست هر سازمانی را تعیین می کند، بنابراین آگاهی از اینکه مشتریان تا چه حد راضی هستند ...
[PDF]عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک - بانک اقتصاد نوین
بخش دوم. تعیین و طبقه بندی. عوامل موثر. بر رضایت. مشتریان بانک. واژه های کلیدی: رضایت مشتری، وفاداری مشتریان، مدل کانو، عواملاساسی،عملکردی. و انگیزشی. هر سازمان موفقی ... مســتمر مشــتریان جدید، برای جایگزینی مشــتریانی که با شــرکت قطع رابطه کرده اند، ... که بســیاری از خدمات بیمه ای قابل ذخیره نیســتند نمی توان تولید.
[PDF]مشتری توسط بیمه درانتخاب رفتاری عوامل تاثیر بررسی ) عمر کارآفرین ...
عوامل. رفتاری موثر. در. انتخاب. بیمه عمر. توسط. مشتری. را شناسایی نماید. بنابراین. مساله اصلی این تحقیق، تاثیر. عوامل. رفتاری. در. انتخاب. بیمه. توسط. مشتری چگونه است؟ می باشد. اهداف تحقیق. هدف. آرمانی. این. تحقیق. بهبود. عملکرد. شرکتهای. بیمه. می. باشد . هدف. علمی. این. تحقیق. عبارت. است از شناسایی. تاثیر. عوامل. رفتاری.
[PDF]بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بیمه های زندگی
Jul 2, 2013 - هر کشور و هر صنعت نیاز به بومی سازی دارد، این مقاله بر آن است تا عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان. بیمه های زندگی را شناسایی ... مشتریان در داخل یک شرکت بیمه مدلی مفهومی متناسب با نیاز این شرکت برای سنجش رضایت. مشتریان در رشته های ... جمع آوری شده از مشــتریان بیمه های زندگی را بررسی. کند. در ادامه، ابتدا مرور ...
[PDF]اراﺋﻪ اﻟﮕﻮی ﻣﻮﺛﺮ ﻫﺎی ﺑﯿﻤﻪ در اﯾﺮان در ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ
Feb 13, 2007 - ﻫﺎی ﺗﺠﺎری و ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺷﻤﺎ ﻣﯽ. ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ. در دﻓﺎﺗﺮ ﺣﺴﺎﺑﺪاری ﺛﺒﺖ ﻧﺸﺪه. اﻧﺪ . در اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺳﻌﯽ ﮔﺮدﯾﺪه ﮐﻪ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮدر اﻋﻤﺎل ﻣـﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣـﻮﺛﺮ ﺑﺎزارﯾـﺎﺑﯽ و ﺗـﺎﺛﯿﺮ آن در ﻋﻤﻠﮑـﺮد. ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎی ﺑﯿﻤﻪ ﮐﺸﻮر ﻣﻮرد ... ﻧﺎﻣﻪ. ﻫﺎ ﺑﺎ ﺣﺠﻢ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﯿﻤﻪ راﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ دارد . ﻓﺮﺿﯿﻪ. -3. ﻋﺎﻣﻞ ﻗﯿﻤﺖ ﺑﯿﻤﻪ. ﻧﺎﻣﻪ. ﻫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ از ﺳﺎﯾﺮ آﻣﯿﺨﺘﻪ. ﻫﺎی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺟﺬب و رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن اﺛﺮ دارد . ∗. اﺳﺘﺎدﯾﺎر، ﻋﻀﻮ ﻫﯿﺎت ﻋﻠﻤﯽ داﻧﺸﮕﺎه ...
[PDF]ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﯿﻤﻪ ﻫﺎﻱ ﺯﻧ - دانشگاه آزاد اسلامی - واحد رشت
Sep 22, 2015 - ﭼﮑﯿﺪﻩ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺭﺩﯼ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻘﺎﯼ ﺷﺮﮐﺖ ﺭﺍ ﺗﻀﻤﯿﻦ ﮐﻨﺪ ، ﻣﺸﺘﺮﯼ ﻣﺪﺍﺭﯼ ﻭ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺭﺿﺎﯾﺖ. ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺍﺳﺖ ﺑﻄﻮﺭﯾﮑﻪ ﺍﺭﺗﻘﺎﯼ ﺳﻄﺢ ﺭﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪﯼ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺑﺎﻋﺚ ﺍﺭﺗﻘﺎﯼ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺳﻮﺩ ﺁﻭﺭﯼ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ. ﺳﻬﻢ ﺷﺮﮐﺖ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ. ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺣﯿﺎﺗﯽ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﻫﺮ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﺷﺮﮐﺘﯽ ﭼﺎﺭﭼﻮﺑﯽ. ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺭﮎ ، ﺗﺠﺰﯾﻪ ﻭ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻭ ﺍﺭﺯﯾﺎﺑﯽ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻧﺶ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺗﺎ ﺑﺎ ﭘﺎﯾﺶ ﻟﺤﻈﻪ. ﺑﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺁﻥ، ﺯﻣﯿﻨﻪ ...
[XLS]لیست پایان نامه های ارشد مدیریت - دانشگاه اصفهان
29, 29, بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان کفش ملی در شهر تهران, ابراهیم نوری وکیل آبادی, دکتر مهدی جمشیدیان, 1377. 30, 30, علل نارساییهای مراکز اطلاع رسانی از ... 32, 32, ارزیابی تاثیر
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکتهای بیمه
تحلیل مدل کانو
مدل کانو مقاله
مدل کانو pdf
مثال مدل کانو
دانلود رایگان پرسشنامه مدل کانو
نمونه+پرسشنامه کانو
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک
عوامل موثر بر انتظارات مشتری
۰
۰
۹۶/۱۰/۰۶